۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی فوتر و ورنی

جنسیت سازی فوتر و ورنی

با آموزش جنسیت سازی پارچه فوتر، ورنی، خز و بافت توسط خانم پیرهادی در خدمتتون هستیم. در پارچه فوتر به خاطر ضخامت پارچه چین و چروک ها فرم نرم تری دارند. پس از طراحی چین ها سایه پردازی را شروع می کنیم. ابتدا با یک رنگ پایه سطح کار را رنگ می کنیم و سپس با یک رنگ تیره تر محل چین و چروک ها را رنگ می کنیم.انواع پارچه

جنسیت سازی فوتر و ورنی

سپس با استفاده از پاستل گچی همرنگ پارچه کمی سطح پارچه را یکدست تر و حالت فوتر را مشخص تر می کنیم. سپس با مداد رنگی مشکی محل چین و چروک ها را مشخص کرده و عمق بیشتری در کار ایجاد می کنیم.

جنسیت سازی خز

ابتدا با مارکر حالت موهای خز را می کشیم و در نقاطی با همان مارکر سایه ایجاد می کنیم. سپس با مداد رنگی همرنگ پارچه شروع به کشیدن موهای خز می کنیم و سپس با مداد رنگی مشکی در برخی نقاط سایه بیشتری را نشان می دهیم. سایه زدن در این پارچه فقط باید بصورت خطی باشد. در نهایت با خودکار سفید کمی موهای بیشتر اضافه می کنیم تا نور را روی موها نشان دهیم.

جنسیت سازی ورنی

در پارچه ورنی انعکاس نور بسیار زیاد است و بصورت خطوط کاملا سفید نشان داده می شود. روی قسمت های برجسته را با مداد گچی سفید یا لاک غلط گیر یا خودکار سفید نور مورد نظر را ایجاد می کنیم. همچنین در قسمت های کناری مثل پهلو ها کمی نور اما با انعکاس خاکستری داریم که باید روی کار مشخص شود. کنار نور های سفید با مداد رنگی تیره تر از رنگ پارچه سایه ایجاد می کنیم.

جنسیت سازی بافت

ابتدا بافت پارچه را با مداد و با ظرافت طراحی می کنیم. توجه داشته باشید که خطوط بافت هنگام عبور از روی چین و چروک ها حالت شکسته پیدا می کنند. سپس با مارکر روشن تر از رنگ مورد نظر بین خطوط بافت و داخل چین ها را سایه می زنیم. و بسپس با مارکر رنگ مورد نظر سایه های بیشتری ایجاد می کنیم. و در نهایت با روان نویس مشکی قسمت هایی که بیشتر سایه خورده را پررنگ تر می کنیم و نقاطی که نور خورده را ظریف تر می کشیم. در نهایت با مداد سفید کمی نور بیشتر به پارچه می دهیم.

جنسیت سازی فوتر و ورنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس