۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

بوهمین چیست

بوهمین چیست

  در مقاله بوهمین چیست می خواهیم به معرفی سبک بوهمین بپردازیم. سبک بوهمین(سبک مینیمالیسم در طراحی لباس ) بیشتر یک مد زنانه است که امروزه از سبک هیپی الهام می گیرد. بوهمین در زبان فرانسه به معنی کولی و یا مردم رم ت رجمه میشود و به مسافران و یا پناهندگانی که در اروپای مرکزی بودند گفته می شد. امروزه این عبارت به معنای سبکی متفاوت و غیرمتعارف ترجمه می شود و این سبک هم معنی سبک هنرمندانه است. (سبک شناسی مد و فشن )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                           آموزشگاه طراحی لباس کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

بوهمین چیست

بوهمین چیست

   استفاده از چیزهایی مثل پارچه‌های ریش ریش ، منگوله و طرح‌ های قبیله‌ای گلدوزی شده همگی از المان‌های سبک بوهمین Bohemian و هم چنین هیپی در لباس پوشیدن هستند. تمرکز بر نگاه طبیعی و فردیت شخصی و استفاده از ترکیبات طبیعی در طراحی سبک(سبک های طراحی لباس ). زیرا اصالت و جوانی و همچنین قدردانی منحصر به فرد از زیبایی طبیعی و خلاقیت و روح رمانتیک الهام بخش بسیاری از افراد بوده است.در سبک بوهیمین بیشتر از رنگ خاکی استفاده می شود که از نگاه طبیعی این سبک الهام گرفته شده ، رنگ هایی چون نارنجی تیره، ارغوانی و سبز همگی در زمینه رنگ خاکی نمایش داده می شوند.

بوهمین چیست

سبک بوهین

   مهم ترین جنبه سبک بوهمین این است که هیچ قانون و یا دستورالعملی وجود ندارد شما می توانید آزادانه و به دلخواه خود از اکسسوری ها(کلیپ تصویرسازی اکسسوری ) استفاده کنید‌‌. النگو های چوبی، دستبند، مچ بند، گوشواره های پر که همگی از طبیعت الهام گرفته شده اند و از مواد طبیعی هم ساخته شده اند.

بوهمین چیست

   بوهمین یک سبک زندگی متمایز است برای کسانی که عاشق سفر هستند و به تمام قوانین مد بی اعتنا می باشند. زیبایی این سبک احترام به طبیعت و استفاده از تمام آنچه که زمین به ما هدیه داده است. در واقع سبک زندگی بوهمین به این صورت توصیف می شود: یک فرد با گرایشات هنری و فکری و رفتاری که بدون توجه به قوانین متعارف رفتاری عمل می کند.

بوهمین چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس