۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اولین بازی طراحی لباس ایرانی

اولین بازی طراحی لباس ایرانی

بین بازی های طراحی لباس خارجی که این روزها جزو بازی های اصلی دختربچه هاست اولین بازی طراحی لباس ایرانی (هنر طراحی لباس) هم دیده می شود البته به غیر از کودکان برای بزرگسالان هم می تواند لذت بخش و سرگرم کننده باشد. در این بازی آنلاین طراحی لباس ایرانی شما می توانید یک خانم زیبای ایرانی را طراحی کنید و برای آن مانتو شلوار کیف کفش روسری و … را سفارش بدهید.

اولین بازی طراحی لباس ایرانی

   این بازی هم از همه نظر مانند بازی های خارجی می باشد اما با این تفاوت که در این بازی شما باید برای مدلتان مانتو و روسری را هم انتخواب کنید و به حتی به آن هم مدل بدهید برای انتخاب مدل های مختلف لباس شما باید بر روی هر بخشی که قصد تغییر آن را دارید در سمت چپ کلیک کنید و بعد از هر کلیک تصمیم بگیرید که کدام مدل از همه مناسب تر است.

اولین بازی طراحی لباس ایرانی

تمام لباس ها در این بازی کاملا اسلامی و ایرانی هستند که می توانید از بین آن ها لباس مد نظرتان را انتخاب کنید. سعی کنید لباسایی را انتخاب کنید که با هم دیگر ست باشند. (ست کردن لباس)

اولین بازی طراحی لباس ایرانیاولین بازی طراحی لباس ایرانی

اولین بازی طراحی لباس ایرانی انلاین

بازی مُدا

   بازی مُدا در سبک پوششی (DressUp) که یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های دخترانه است با تم ایرانی و اسلامی منتشر شده است. در این بازی مخاطب می‌تواند صورت، لباس و دکور را به دلخواه خود انتخاب نماید و ترکیب‌های زیبایی از آن‌ها با رنگ‌های متنوع ایجاد نماید. هم‌چنین می‌تواند از سلیقه و هنر خود عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.در مقایسه با بازی‌های مشابه این سبک که همگی غیر ایرانی هستند، بازی ایرانی مُدا از نظر کیفیت و رعایت اصول بازی‌سازی، کاملا استاندارد است و می‌تواند جایگزین خوبی برای بازی‌های خارجی باربی یا آرایشی که در تضاد با فرهنگ ما هستند باشد. این بازی سعی دارد به مخاطبان خود که اغلب دختر خانم‌ها هستند، نشان دهد که حجاب اسلامی در عین داشتن پوشش کامل، می‌تواند بسیار زیبا باشد.اولین بازی طراحی لباس ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس