۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

انواع بوت زنانه جدید

انواع بوت زنانه جدید

با مقاله انواع بوت زنانه جدید همراه ما باشید. در این مقاله به نحوه ی پوشیدن انواع بوت می پردازیم .حالا که در فصل پاییز هستیم و با سرد شدن تدریجی هوا  نیم بوت و بوت ها نقش مهمی درفصل ایفا می کنند. کفش هایی که هم ساده و روزمره هستند هم به ما احساس اعتماد به نفس بیشتری می دهند. اما باید نکاتی را در پوشیدن این کفش های دوست داشتنی رعایت کنید تا همخوانی کافی با سایر لباس های(اصول لباس پوشیدن ) شما داشته باشند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

انواع بوت زنانه جدید

با بوت و نیم بوت چی بپوشیم

   به دنبال نیم بوتی بگردید که کمی پاشنه داشته باشد و طوری که آن ها مستقیم به مچ پای شما نرسند.نیم بوت را به روی شلوار جین تنگ یا لگینگتان بیاورید. یا در صورتیکه قد شلوار جین(تاریخچه شلوار جین ) مناسب داخل بوت شدن نیست آن را کمی تا بزنید.شلوار یا لگینگ را روی بوت نیاورید، این کار باعث می شود وقتی کسی نگاه می کند پاهایتان کوتاه تر به نظر برسد چرا که از مچ به بعد آن زیر شلوار پنهان است و ظاهری نه چندان خوب به خود می گیرد.
انواع بوت زنانه جدید

انواع نیم بوت زنانه جدید

   چون ساپورت های طرح دار خیلی شلوغ هستند، پوشیدن آن ها با  بوت های زیر زانو، حواس ها را از پاهای شما پرت می کند. در این مورد، استفاده از نیم بوت باعث می شود ساپورت، نقطه ی تمرکز ظاهر شما شود.بوت‌های بالا زانو یکی از محبوب‌ترین بوت‌ها بین نسل جوان هستند و تقریباً با تمام استایل‌ها ست می‌شوند. نقش پاشنه در این بوت‌ها بسیار حیاتی است و ممکن است به‌ طور مقطعی بسته به نوع پاشنه کمی قدیمی و از مد افتاده به نظر برسند به همین دلیل بوت‌های بالا زانو بدون پاشنه همیشه بهترین انتخاب هستند. به هم زدن یک استایل کلاسیک برای مهمانی با این بوت‌ها شامل موارد زیر است: یک جفت بوت چرم مشکی بالا زانو، جوراب‌شلواری، ژاکتی که تا پایین ران را بپوشاند.
انواع بوت زنانه جدید

انواع بوت دخترانه جدید

دامن کوتاه

   در بیشتر مواقع، دامن یا لباس کوتاه تنگ هم با نیم بوت و هم با بوت زیر زانو می آید. بوت های زیر زانو را با لباس هایی ( دامن یا لباس کوتاه تنگ) بپوشید که بالاتنه ی پوشیده تری دارند. یک ژاکت آستین بلند با بوت زیر زانو بسیار مناسب است.

انواع بوت زنانه جدید انواع بوت زنانه جدید

دامن پلیسه ی کوتاه

   هم نیم بوت و هم بوت زیر زانو با لباس ها و دامن های کوتاه پلیسه (آموزش دوخت دامن پلیسه ) زیبا می شود و این بخاطر پلیسه و گشاد بودن دامن است. انتخاب بوت زیر زانو یا نیم بوت بستگی به لباس ها و ظاهری که دوست دارید داشته باشید، دارد.در پاییز و زمستان امسال هم بوت های جورابی جزو کالکشن بسیاری از برندها بود .
انواع بوت زنانه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس