۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش کشیدن الگوی لباس کودک

اموزش کشیدن الگوی لباس کودک

   با اموزش کشیدن الگوی لباس کودک در خدمت شما عزیزان هستیم(طراحی لباس کودک) .با الگوی بالاتنه کودک(لباس عروس بچه گانه با الگو) می توانید انواع تی شرت و سویشرت ها را برای فرزندان خود بدوزید .این الگو بسیار ساده است و اگر آن را به خوبی یاد بگیرید خیلی کاربردی است .استفاده از الگو در لباس بچه ها کارتان را ساده تر و اندازه های دقیق تری را به شما می دهد .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                                 آموزشگاه خیاطی کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اموزش کشیدن الگوی لباس کودک

کادر اولیه برای رسم الگوی بالاتنه کودکان تا ۱۲ سالگی

   ابتدا قد بالاتنه را اندازه گیری می کنیم ، از گوشه گردن سرشانه تا کمر اندازه می گیریم و قد پشت را هم به همین ترتیب اندازه گیری می کنیم.معمولا در کودکان قد جلو و پشت بالاتنه یک اندازه است.برای کشیدن کادر اولیه بالاتنه کودکان کادری به طول ۱/۲ دور سینه به +۵ سانتی متر و عرض قد بالاتنه رسم می کنیم.

اموزش کشیدن الگوی لباس کودک

اموزش کشیدن الگوی لباس کودک

   بعد از اینکه کادر اولیه شکل اصلی الگو کشیده شد(آموزش رسم الگوی بالاتنه).خط الف و ب را نصف کرده و سه سانت پایین میایم و با اندازه سرشانه جلو رفته و اندازه می زنیم .از خط گردن الف -ب : از قسمت جلو یک ششم گردن +نیم  روی خط الف و ب می رویم و به همان اندازه روی خط الف و ج پایین میاییم .برای گردن پشت از ب به اندازه یک ششم گردن +نیم  روی خط الف و ب می رویم و ۲ سانت پایین میاییم .از خط کارور ف ق : به اندازه ۱/۲ کارور جلو  علامت زده و برای کارور پشت ۱/۲ کارور پشت +۵/۰علامت می زنیم .

   خط ل م خط سینه : ۱/۴ دور سینه +۲ برای جلو و ۱/۴ دور سینه +۱ برای پشت.خط کمر ج چ : ۱/۴ دورکمر +۲ برای جلو و ۱/۴ دور کمر +۱ برای پشت.از خط سینه ۲ سانت بالا رفته و حلقه را وصل می کنیم .

تبدیل به لباس

   از پهلوها ۲ سانت گشاد کرده و از حلقه دو سانت پایین آمده و حلقه جدید که گشادتر است را می کشیم .برای لباس های آستین حلقه ای نیازی به گشادکردن حلقه نداریم .به اندازه فاصله کمر تا باسن هم به پایین لباس اضافه می کنیم تا قد دلخواه را داشته باشیم .اموزش کشیدن الگوی لباس کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس