۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت شنل خانم عمرانی

اموزش دوخت شنل خانم عمرانی

با اموزش دوخت شنل خانم عمرانی همراه ما باشید. برای الگوسازیِ این شنلِ ابتدا الگوی آستین را از خط وسط آستین قیچی کرده و سپس حلقه ی آستین جلو و پشت را مطابق با شکلِ زیر مماس با حلقه آستینِ بالاتنه ی جلو و پشت قرار بدهید .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   روی حلقه آستین بالاتنه کمی چسب بزنید تا ثابت بماند .(الگوی شنل کلاه دار)حلقه ی گردن را به اندازه ی ۲ الی ۳ سانتی متر از گوشه ی گردن . وسط پشت و وسط جلو گشاد کنید ( خطوط سبز ) .طرح شنل را طبق مدل روی الگو بکشید ( خطوط بنفش ) .الگو را از خطوط بنفش قیچی کرده و روی پارچه برش بزنید . در این مدل خط وسط جلو و وسط پشت روی دولای بسته ی پارچه قرار می گیرند.

اموزش دوخت شنل خانم عمرانی اموزش دوخت شنل خانم عمرانی

اموزش دوخت شنل خانم عمرانی

   برای یقه ی این شنل ابتدا یک مستطیل به طولِ مجموعِ دور حلقه ی یقه ی جلو و پشت و به عرضِ پهنای یقه رسم کنید .پهنای یقه در این مدل می توانید بین ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر باشد که وقتی از خط وسط ( خط زرد ) تا میخورد یقه تبدیل به دو لا با پهنای ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر می شود .(الگوی پالتو شنلی)دقت کنید که سجافِ این یقه به صورت سرخود کشیده می شود به این صورت که شما باید الگوی سجاف را هم دقیقا به اندازه ی الگوی یقه در بالای مستطیل اول بکشید ( مستطیل قرمز ) .

دوخت شنل

   الگوی یقه و سجاف را به صورت یک تکه در اریب پارچه قرار داده و برش بزنید .(الگو شنل جلو باز)دوختِ این مدل یقه به حلقه ی گردن دقیقا مشابه دوخت مچی به خط مچِ لباس انجام می شود(مدل لباس مجلسی شنل دار)

 

اموزش دوخت شنل خانم عمرانی اموزش دوخت شنل خانم عمرانی

در مقالات گذشته الگوی شنل و شنل جلو باز رو بهتون آموزش دادیم
با آکادمی هنر پارس همراه ما باشید با آموزش های رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس