۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

آموزش دوخت دکلته بدون الگو

 با اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو همراه ما باشید. این تاپ را به روش مولاژ آموزش می دهیم . ابتدا یک تاپ دکلته برای مانکن سایزتان و یا برای شخص مورد نظر اماده کنید بسیار کیپ باشد و تن شخص و یا مانکن کنید.حتما برای سینه فضا را ایجاد کنید.

اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

                                                                          برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

  بعد از اریب پارچه مستطیلی را در اورده که که باید این مستطیل  از راست به چپ مانکن باشد و به اضافه مقدار زاپاس۱۲سانت برای هر طرف چون وقتی پیلی میدهیم مقدار را در پهلو کم نکنه.(الگوی آماده لباس دکلته کلوش)

اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

آموزش دوخت دکلته: طبق تصویر قسمت عرض مستطیل را روی کاپ بالای سینه قرار داده و از وسط خط جلوی تاپ دکلته یک سوزن زده ویک پیلی بدهید و سوزن  را دوباره  تکرار کنید تا به پهلو برسید. توجه کنید که عرض مستطیل باید از مرکز جلو تا پهلو رو ۲/۵برابذور الی ۳برابر بگیرید که بستگی به عمق پیلی ها دارد.وقتی بالای کار را درست کردید حالا نوبت به سمت پایین کار میرسد که اولین پیلی در امتداد پیلی اول در بالا را در پهلو ی چپ داده و سوزن بزنید طبق تصویر ادامه پیلی ها در امتداد پیلی های بالا باشد تا اینکه به پهلو برسید.(آموزش الگوی لباس مجلسی دکلته)

اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

تاپ دکلته بدون الگو

  آموزش دوخت دکلته: حالا نوبت به تکه سمت چپ در قسمت کاپ سینه میرسیم که به همان شکل که برای تکه اول انحام دادید در اینجا هم تکرار میشود ولی با این تفاوت که عرض مستطیل و طول به اندازه این قسمت طراحی میشود.(الگوی آماده تاپ دکلته چین دار)
اموزش دوخت تاپ دکلته بدون الگو

   سوزن را هم طبق پیلی های بالای کاپ در قسمت اریب زیر سینه میدهید. حالا اضافات را  به داخل لباس زیر دراپه اولی برده و پیلی این قسمت را سوزن زده  و حالا شروع به کوک زدن کنید و سوزن ها را خارج کنید و همچنین پهلو ها و پایین تاپ وب عد محل اتصال دراپه چپ و راست و,حالا  از روی  مانکن و یا تن شخص خارج کنید و خطوطی را که کوک گرفتید را زیر چرخ برده و فقط محل اتصال را از زیر چرخ کنید و بعد لباس را استر داده و پشت هم که وصل می کنید.(الگوی آماده تاپ دکلته زیپ دار)

آموزش لباس دکلته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس