۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو پیراهن دامن کلوش

الگو پیراهن دامن کلوش

با آموزش الگوی پیراهن دامن کلوش توسط آکادمی پارس در خدمتتون هستیم. ابتدا الگوی اولیه بالاتنه را کشیده “شکل شماره 1” و سپس پنس سرشانه را به حلقه به صورت برش عصایی انتقال داده و برش عصایی را در پشت الگو هم زده شود “شکل شماره 3” برای برش عصایی پنس سرشانه بسته شده و تبدیل به برش عصایی می شود.

الگو پیراهن دامن کلوش

الگو پیراهن دامن کلوش
به این صورت که دور حلقه را اندازه گرفته شده 2/1 اندازه حلقه را به سر پنس زیر سینه خط کشیده و این خط تقسیم بر 2 می شود و cm1 هلال می شود. از خط کمر cm5 تا cm7 پایین آمده از قسمت جلو و پشت علامت زده و آن را از تنه جدا کرده و بعد پنس های این دو تکه بسته می شود . مانند شکل شماره 4

الگو پیراهن دامن کلوش
مدل پیراهن دامن کلوش
برای طراحی دامن لباس باید قسمت ها پایین جلو و پشت الگو “شکل شماره 4” را با هم جمع کرده سپس تقسیم بر 3 کرده منهای 1 کرده و بعد الگوی دامن کلوش را رسم می کنیم. برای آستین لباس , الگوی آستین را کشیده و بعد قد دلخواه را روی آن علامت زده و کوتاه کرده که در این عکس قد آستین تا آرنج هست.

الگو پیراهن دامن کلوش

الگوی لباس دامن کلوش

   برش لباس: قسمت جلوی لباس را روی دولای باز پارچه بعد از cm1 بعد از ترکی قرار داده زیرا در قسمت جلو لباس زیپ می خورد و بعد از راست گیری الگوی قسمت برش جلوی لباس را بعد از جای درز قرار داده می شود. قسمت پشت لباس روی دولای بسته قرار داده شده.  برای پهن کردن گردن الگوی دامن کلوش پارچه را به طرف راه پارچه به طور کامل پهن می شود و الگوی دامن را قرار داده و برش می زنیم.

الگو پیراهن دامن کلوش

نکته: این لباس برای خانم هایی که باسن پهن و برجسته دارند مناسب نمی باشد. زیرا گلوش بودن دامن این لباس باعث بیشتر نشان دادن باسن می شود .

الگو پیراهن دامن کلوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس