۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو مانتو جلو برش دار

الگو مانتو جلو برش دار

با آموزش الگو مانتو جلو برش دار توسط آکادمی پارس در خدمتتون هستیم. این مدل مانتو جلو باز میباشد و شما می توانید انواع تور و دانتل ها را با پارچه های مد نظر خود اضافه کنید.برای دوخت مانتو برش دار ابتدا الگوی اولیه بالاتنه را آماده کنید و سپس مراحل اصلاح الگو را انجام دهید. الگو اولیه را رسم می کنیم سپس پنس سرشانه را بسته و به حلقه آستین انتقال می دهیم.

الگو مانتو جلو برش دار
الگو مانتو جلو برش دار
2 سانتی متر از سرشانه و 2 سانتی متر از خط کمر بیرون رفته و به هم وصل می کنیم و به صورت اریب به لبه مانتو ادامه می دهیم. از خط کمر الگو را برش می زنیم. قسمت آبی رنگ را رولت کرده (کپی می کنیم برای اینکه به صورت جدا روی پارچه برش بزنیم)

الگو مانتو جلو برش دار

مانتو جلو باز برش دار
برای گشادی مانتو پنس کمر در قسمت جلو حذف شده و دوخته نمی شود. در قسمت پشت پنس کوچک حلقه آستین را از سر شانه رد می کنیم و مانند الگوی جلو برای گشادی مانتو پنس کمر را حذف کرده و دوخته نمی شود،از قسمت پهلوها خط صاف کشیده و به خط باسن صفر می کنیم. الگوی پشت ساده می باشد می توانید به دلخواه برش دار کنید یا پنس را بدوزید.

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان و هنر دوستان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

برای آموزش های رایگان بیشتر خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید .

 

الگو مانتو جلو برش دار

الگو مانتو جلو برش دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس