۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی شومیز زنانه

الگوی شومیز زنانه

با آموزش خیاطی و الگوی شومیز زنانه همراه ما باشید.این یک مدل پشتک دار است که معمولا در شومیزهای مردانه و شومیزهای زنانه استفاده می شود(الگوی شومیز مردانه) و برای اینکه پشتک را در بیاوریم اول باید دو تا الگوی پشت و جلو را از سرشانه ها مماس هم قرار بدهیم و بعد از قسمت گردن دو تکه صفر باشد ولی در قسمت سرشانه یک سانت روی هم قرار بگیرد این یک سانت بخاطر لقی می باشد تا بعد از دوخت در ناحیه ی سر شانه گشاد نباشد.

الگوی شومیز زنانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 

الگوی شومیز زنانه

   از قسمت گردن پشت باید ۸ الی ۱۰ سانتی متر پایین می رویم و خطی موازی با خط سینه یا کارور می کشیم که من اینجا خطی موازی با خط سینه کشیدم .

الگوی شومیز زنانه

از قسمت گردن در جلو حدود ۴ سانتی متر پایین می آییم و رو خط گردن مشخص می کنیم. از خط نقطه چین، که نه خط سرشانه ی پشت و نه خط سر شانه ی جلو و در واقع بین این دو خط می باشد ۴ سانت پایین آمده و خط موازی با این خط نقطه چین در قسمت جلوی لباس می کشیم.

الگوی شومیز زنانه

حالا این قسمت پشتک را از الگو پشت و جلو جدا می کنیم و بصورت دولای روی پارچه برش می زنیم و به قسمت پشت و جلو می دوزیم. این پشتک معمولا در شومیز های زنانه و مردانه استفاده می شود .(آموزش دوخت شومیز با الگو)

الگوی شومیز زنانه

الگوی شومیز زنانه ساده

   حالا برای اینکه پیلی ایجاد کنیم .باید انتقال پنس بدهیم بنابراین پنس زیر سینه را می بندیم(انتقال پنس سرشانه) و به پنس سرشانه آن را انتقال می دهیم.البته چون انتقال دادیم پنس سرشانه بزرگتر می شود و مقدار اضافی همون پیلی می باشد که بصورت پیلی روی کار می گیریم .الگوی شومیز زنانه

الگوی شومیز زنانه ساده

   حالا برای اینکه پیلی ایجاد کنیم .باید انتقال پنس بدهیم بنابراین پنس زیر سینه را می بندیم(انتقال پنس سرشانه) و به پنس سرشانه آن را انتقال می دهیم.البته چون انتقال دادیم پنس سرشانه بزرگتر می شود و مقدار اضافی همون پیلی می باشد که بصورت پیلی روی کار می گیریم .

الگوی شومیز زنانه

برای خرید محصول الگوی آماده شومیز پیلی از سر شانه، شومیز نامتقارن، شومیز ساده و چین دار کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس