۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی شنل زمستانی زنانه

الگوی شنل زمستانی زنانه

 با مقاله ی الگوی شنل زمستانی زنانه همراه ما باشید . این مدل مانتو شنلی از یک مانتوی بدون آستین و یه شنل تشکیل شده  است.(الگوی شنل زنانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   ابتدا باید هلال حلقه آستین الگوی جلو و پشت را کمی پُرتر کنید ( خط قرمز ) . این تغییر در الگوی مانتو و شنل باید یکسان باشد .قد الگوی مانتو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .نقاط موازنه ی حلقه آستین در جلو و پشت را حتما روی الگو علامت گذاری کنید ( خطوط زرد ) .با این الگو یک مانتوی بدون آستین بدوزید تنها قسمت خط سرشانه ی جلو و پشت را به هم وصل نکنید .(لباس های زمستانی)

الگوی شنل زمستانی زنانه

الگوی شنل زمستانی زنانه

   برای تهیه ی الگوی شنل ابتدا از نقطه ی موازنه ی جلو و پشتِ آستین خطی عمود بر خط مچ رسم کنید ( خطوط سبز ) .خطوط سبز را قیچی کنید .در الگوی پشت هم از نقطه ی موازنه خطی عمود بر خط باسن رسم کنید ( خط سبز ) و خط سبز را قیچی کنید .(اموزش دوخت شنل ساده)الگوی پشت و الگوی آستین را طوری کنار هم قرار بدهید که نقاط موازنه ی حلقه آستین آن ها دقیقا در یک راستا و روبروی همدیگر قرار بگیرند ( خط زرد ) .در مرحله ی بعد قد الگوی پشت را دقیقا هم اندازه ی قد مانتویی که قبلا دوختید بلند کنید و بعد قد آستین را هم به اندازه ی قد الگوی پشت بلند کنید .

الگوی شنل زمستانی زنانه الگوی شنل زمستانی زنانه الگوی شنل زمستانی زنانه

الگوی شنل زمستانی

   خط باسنِ الگوی پشت را طوری امتداد بدهید که این خط روی الگوی آستین هم کشیده شود ( خط آبی ) .(الگو مانتو شنل دار)الگوی پشت را از نقطه ی موازنه ی حلقه آستین تا خط باسن به اندازه ی ۳ الی ۵ سانت اوزمان بدهید ( خط بنفش ) .الگوی آستین را از نقطه ی موازنه ی پشت تا خط آبی به اندازه ی ۳ الی ۵ سانت اوزمان بدهید ( خط بنفش ) . مقدار اوزمان در الگوی پشت و موازنه ی پشت آستین باید با هم برابر باشند و هر چه مقدار اوزمان بیشتر باشد شنل شما گشاد تر میشود .الگوی آستین را از نقطه ی موازنه ی جلو تا خط آبی به اندازه ی ۳ سانت اوزمان بدهید ( خط صورتی ) .

الگوی شنل زمستانی زنانه الگوی شنل زمستانی زنانه

الگو شنل زنانه

   در مرحله ی بعد خطوط بنفش و صورتی را تا پایین قد شنل امتداد بدهید .دقت کنید که طولِ خطوط بنفش و صورتی که همادن خطوط اوزمان هستند باید با طولِ خطوط سبزِ کنارشون یعنی خط اصلی که بهش اوزمان دادید برابر باشند و برای یکی کردنِ قدِ این خطوط لازم است از پایین خطوط اوزمان مقداری را کم کنیم ( خطوط زرد ) .الگوی شنل شما تکمیل شد .الگوی شنل زمستانی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس