۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو استین پاکتی

استین پاکتی خانم عمرانی

 با مقاله ی الگو استین پاکتی خانم عمرانی در خدمت شما علاقه مندان به هنر خیاطی هستیم .در این مقاله به آموزش رسم الگوی پالتو با یقه ی آرشال و آستین پاکتی آن می پردازیم . الگو ی اولیه را با پنس سرشانه  بکشید و به جلو الگو ۴-۶سانتی متر رو همگرد اضاف کنید .بازی یقه را ۴-۵ س بالای خط کمر درنظر گرفته به گوشه گردن که نیم سانت گشاد شده وصل کرده در امتداد این خط  ½ پشت‌ یقه +۰/۵ سانتی متر بالا بروید.

استین پاکتی خانم عمرانی

الگو استین پاکتی: برای آموزش بیشتر الگو های خیاطی پالتو و مانتو می توانید از کتاب الگوسازی به روش مولر و پسران استفاده نمایید. یکی از مهم ترین مشخصه های لباس این است که در آن احساس راحتی کنید. لباس های تنگ با اندازه ی نامتناسب انتخاب مناسبی نیستند. بهترین گزینه لباسی است که به طور دقیق با اندازه های شخصی و طبق الگوی بدن خودتان بپوشید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو استین پاکتی

رسم الگو آستین پاکتی

از بلندی‌ پشت یقه با زاویه قایم پهنا پشت یقه را ۹-۱۰ سانتی متر جلو رفته .خط بازی یقه را نصف کرده قایم به این خط ۱۲-۱۷ سانتی متر پهنا یقه را در نظر گرفته و از پشت یقه به بازی هلال وصل کنید. پشت یقه را دو تا اوزمان ۰/۷۵ میلی متر بدهید.

الگو استین پاکتی

حالا کمر را برش داده و روی قسمت پایین پنس را بسته به زیر پنس اوازمان ۱۰-۱۷سانتی متر دهید و پهلو را نیز ۷-۱۰سانتی متر فون کنید .یقه پشت را نیز نیم س گشاد کنید.

الگو استین پاکتی

 آستین را کشیده و یکـ پاکتی که از کناره ۸ س و وسط۱۰-۱۲س باشد  روی دم استین بکشید وسط این پاکتی را هفت طراحی کنید و از این تکه کپی بردارید و جدا روی آستین بدوزید.

الگو استین پاکتی

برای خرید الگو آماده مانتو شلوار آستین پاکتی کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس