۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آکادمی پارس یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی

آکادمی پارس یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی

آموزشگاه آکادمی هنر پارس یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی می‌باشد. اگر شما جزء افرادی هستید که قصد استخدام در یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی دارید، این مقاله می‌تواند شما را کمک کند تا ضمن آشنایی با آکادمی هنر پارس با حقوق، مزایا و بسیاری از تسهیلاتی که این آکادمی برای مدرسان خیاطی و طراحی لباس قرار داده است آشنا شوید. آکادمی هنر پارس یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی می‌باشد و افرادی که قصد دارند در آینده به تدریس خیاطی در آموزشگاه‌های مختلف بپردازند می‌توانند این آموزشگاه را برای تدریس انتخاب کنند.

معرفی یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی:

زیرا دارای مزایا و ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی است که باعث می‌شود انتخاب آن به‌عنوان شغل طراحی و خیاطی، نسبت به محیط‌های دیگری مانند دانشگاه، مؤسسات آموزشی دیگر و آکادمی‌های دیگر مزیت‌های بسیار بیشتری داشته باشد. آکادمی هنر پارس از مؤسساتی است که در حوزه تولید پوشاک و مد و همچنین طراحی پوشاک مختلف فعالیت داشته و به همین دلیل نمایشگاه‌های موفق زیادی در داخل کشور و حتی در کشورهای دیگر برگزار کرده است. به همین دلیل نسبت به مؤسسات دیگر دارای موفقیت‌های بسیار بیشتری می‌باشد. البته این آکادمی علاوه بر این که در حوزه تولید پوشاک به فعالیت می‌پردازد، دانش‌آموختگان با سنین مختلف را به‌عنوان دانشجو پذیرفته و از بهترین مدرسان برای آموزش آن‌ها استفاده می‌کند.

به همین دلیل است که اکنون آکادمی هنر پارس که یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی می‌باشد از علاقه‌مندان به تدریس خیاطی دعوت به کار گرفته و برای متخصصان طراحی لباس و خیاطی مزایای بسیار زیادی در نظر گرفته است که در ادامه این مطالب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

آکادمی پارس یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی

معرفی آکادمی پارس یکی از 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی:

همان‌طور که گفته شد آکادمی پارس به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و بهترین آکادمی‌ها در بین 10 آموزشگاه برتر برای تدریس خیاطی و تولید پوشاک برای آموزش‌دیدگانی که در این آموزشگاه قصد فراگرفتن حرفه طراحی لباس و خیاطی را دارند، مدرس می‌پذیرد.

این آکادمی نسبت به مؤسسات و آموزشگاه‌های دیگر و حتی دانشگاه‌ها دارای شرایط بهتری برای تدریس بوده و مزیت بسیار بیشتری برای مدرسان خود در نظر گرفته است. مثلاً این آموزشگاه برای مدرسان به جای حق‌التدریسی بودن استخدام را در نظر گرفته است و هر فردی با استخدام شدن می‌تواند علاوه بر تلاشی که در محیط شغلی خود دارد، به همان میزان پاداش خود را دریافت کرده و حقوق مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. ضمن این که این افراد در آکادمی هنر پارس بیمه می‌شوند و می‌توانند آینده شغلی مطمئنی حتی در سنین بازنشستگی برای خود رقم بزنند. زیرا همان‌طور که می‌دانید افرادی که حق‌التدریس هستند نسبت به تلاشی که دارند حقوق مناسبی دریافت نکرده و تحت نظر هیچ‌گونه بیمه‌ای قرار نخواهد گرفت. در حالی که آکادمی هنر پارس این‌گونه نیست.

این موسسه محیط شغلی امن و با ثباتی برای مدرسان در نظر گرفته است تا بتوانند با خیال راحت به تدریس و فعالیت بپردازند و همچنین با اطمینان خاطر و تمرکز بالا بتوانند حرفه خیاطی را به‌صورت کامل آموزش بدهند. مدرسان در این آکادمی علاوه بر آموزش طراحی لباس و خیاطی به‌صورت تئوری می‌توانند حرفه و تجربیات خود را به‌صورت عملی نیز برای آموزش دیدگان بازگو کنند. به همین علت این آکادمی برای راحتی کار مدرسان خود کارگاه خیاطی بسیار مجهزی با انواع و اقسام تجهیزاتی که مورد نیاز یک کارگاه خیاطی می‌باشد، در اختیار مدرسان قرار داده است تا بتوانند انواع دوخت و مدل پوشاک را به‌صورت عملی به افراد آموزش بدهند. در کنار همه این مزایا حقوقی که این آکادمی برای مدرسان طراحی لباس و خیاطی در نظر می‌گیرد بسیار مطلوب است.

آکادمی هنر پارس سعی بر این دارد تا بهترین آموزش ها را در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان به هنر  جذاب خیاطی و طراحی لباس قرار دهد تا بعد از آموزش بتوانید در شغل و کار خود حرفه ای شوید. اما در شرایط کرونا خیلی از شما عزیزان ترجیح میدید داخل خانه این آموزش ها را با همان کیفیت طی کنید و ما با تمام احترامی که برای شما قائل هستیم و به فکر سلامتی شما عزیزان هستیم این آموزش ها را به صورت مجازی برای شما عزیزان تهیه کردیم تا با خیالی آسوده به اهداف خودتون برسید.
برای دیدن و خریداری این آموزش ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس