۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آکادمی پارس را بشناسید

آکادمی پارس را بشناسید

آکادمی پارس آموزشگاه بین المللی افتخار دارد با حضور اساتید مجرب و حرفه ای، فضایی کاملا تخصصی و رقابتی را برای علاقمندان به طراحی لباس و خیاطی ایجاد کرده است. آکادمی بین المللی هنر پارس به منظور آموزش تخصصی و کاربردی پوشاک ایجاد شده و در اهداف این آکادمی، توسعه و تکمیل دانش طراحان لباس ایرانی اولویت ویژه دارد.

در این مجموعه آموزشی تلاش است بر اساس نیازهای روز پوشاک ایرانی، به آموزش طراحان و الگوسازان لباس پرداخت. آکادمی طراحی لباس پارس دارای دوره های تخصصی آموزش طراحی لباس و آموزش الگوسازی و دوخت و… می باشد. این آکادمی از دوره های مقدماتی و طراحی های دستی تا دوره های پیشرفته و تخصصی (کت شلوار مردانه و لباس بچگانه ) و نرم افزاری از جمله نرم افزار جمینی و نرم افزارهای طراحی لباس ، علاقمندان و هنرجویان به پوشاک را همراهی کرده و به طراح پارچه و لباس شدن هدایت می کند.

آکادمی پارس را بشناسید

آموزشگاه خیاطی پارس با تجارب اساتید مجرب و فضای تخصصی همیشه سعی در آموزشی اصولی داشته است. آموزش های این آکادمی مطابق با آموزش های روز دنیای طراحی مد و لباس است و هنرجویان را در بروز شدن هنر و تخصص خود یاری می کند. برپایی نمایشگاه های طراحی لباس و اجرای شو های زنده لباس از طرح های هنرجویانی که در دوره های لباس مجلسی ، لباس عروس و مانتو شرکت کرده اند، از برنامه های خاص این آکادمی است.

حضور و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی هنرجویان آکادمی هنر پارس و کسب مقام هنرجویان و اساتید از افتخارات این آکادمی است. شرکت در نمایشگاه دوسالانه طراحی پارچه و لباس معتبر ترین جشنواره طراحان پارچه و لباس است و جشنواره طراحی لباس فجر از جمله فعالیت های هنرجویان آکادمی هنر پارس می باشد.

آکادمی پارس را بشناسید

در آموزشگاه طراحی لباس گواهی معتبر و بین المللی در پایان دوره ها به هنرجویان اعطا می گردد. برقراری ارتباط هنرجویان با بازار پوشاک ایران به خوبی در این مجموعه آموزشی انجام می شود که باعث آشنایی با کاربردی شدن طرح های پارچه و لباس می شود. این ارتباط در شناخت سلیقه بازار پوشاک و مد به هنرجویان کمک زیادی می کند.

آکادمی هنر پارس با داشتن ارتباط نزدیک با تولیدی های پوشاک و همچنین مدیریت تولیدی برند BODY DRESS هنرجویان را تا معرفی به بازار کار همراهی می کند. هنرجویان برای آموزش خیاطی در این محیط با تمامی مهارت های طراحی لباس و تولید آشنا می شوند و با همکاری آکادمی به مراکز تولیدی و کارخانجات معرفی می گردند.

آکادمی پارس را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس