۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آکادمی هنر پارس در قالب طنز

آکادمی هنر پارس در قالب طنز

سلام به هنردوستان و عاشقان خیاطی و طراحی لباس.در این ویدیوی طنز و جالب در کنار لبخندهای زیبایتان می توانید گوشه ای از کارگاه مجهز و بزرگ آکادمی پارس را مشاهده کنید و از شما علاقمندان هم دعوت می کنیم تا حضورا به آکادمی هنر پارس آمده و از نزدیک با فضای موسسه و خدمات آن آشنا شوید و در صورت تمایل به ثبت نام، از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

هنردوستان و عاشقان خیاطی و طراحی لباس، همیشه در همه ایام و اوقات کنار شما و با شما هستیم و از اینکه شما را داریم بسیار خرسندیم، در این پست می خواهیم تا کمی شاد باشید و بخندید، آکادمی هنر پارس در قالب طنزی کوتاه و داستانی، اوقاتی خوش را برایتان فراهم کرده است و امیدواریم که بتوانیم چند دقیقه ای شما را شاد کنیم و از روزمرگی جدایتان کنیم.

آکادمی هنرپارس و خدمات ویژه برای هنرجویان

در این ویدیوی طنز و جالب در کنار لبخندهای زیبایتان می توانید گوشه ای از کارگاه مجهز و بزرگ آکادمی پارس را مشاهده کنید و از شما علاقمندان هم دعوت می کنیم تا حضورا به آکادمی هنر پارس آمده و از نزدیک با فضای موسسه و خدمات آن آشنا شوید و در صورت تمایل به ثبت نام، از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.
اگر این ویدیو را دوست داشتید آن را برای دوستان خود بفرستید و آنها را هم در این لبخند سهیم کنید.
می خواهید بدانید چرا همه آکادمی هنر پارس را برای آموزش خیاطی و طراحی لباس انتخاب می کنند؟ در پاسخ به گوشه ای از نکات و خدمات بی نظیر آکادمی پارس اشاره می کنیم و همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره آکادمی پارس مقالاتی نظیر تفاوت آکادمی پارس با دیگر موسسات آموزشی وکارت گارانتی 5 ساله آکادمی پارس را مطالعه بفرمایید.

آکادمی هنر پارس در قالب طنز

کلاس های نیمه خصوصی آکادمی هنرپارس

آکادمی هنر پارس با دریافت شهریه عمومی و برگزاری کلاس های نیمه خصوصی 4 تا 5 نفره  این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از وقت کلاس نهایت استفاده را بفرمایید و با داشتن کارت گارانتی 5 ساله در کنار آموزش کامل در طی دوره بتوانید بصورت نامحدود تا 5 سال از کلاس های رفع اشکال هم استفاده کنید.

مدرک بین المللی دو زبانه آکادمی هنر پارس

-هنرجویان آکادمی پارس خدمات دیگری نیز دارند مانند بازدید، ایونت، ورکشاپ، مشاوره رایگان جهت کسب و کار و… که همگی برای ایشان رایگان می باشد.
دریافت مدرک بین المللی دوزبانه زیرنظر وزارت ارشاد، بنیاد ملی مد و لباس و آکادمی پارس، این فوق العاده نیست؟
با آکادمی هنر پارس همراه باشید و ما را از نظرات و پیشنهادات خود بی اطلاع نگذارید و آن را زیر همین پست کامنت بگذارید.

آکادمی هنر پارس در قالب طنز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس