۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش کوتاه کردن شلوار

آموزش کوتاه کردن شلوار

در این مقاله می خواهیم درباره ی آموزش کوتاه کردن شلوار بدون استفاده از چرخ خیاطی صحبت کنیم. با آکادمی پارس همراه باشید.گاهی اوقات بعضی از شلوارهایی که خریداری می کنیم سایز کمر شلوار مناسبی دارند ولی قد آن ها بلند تر از میزان قد دلخواه ما است و یا شلواری را مدتی قبل خریداری کرده و دوست داریم بلندی آن را تغییر دهیم . لازم نیست برای کوتاه کردن ، آن را پیش خیاط ببریم و یا با چرخ خیاطی آن را بدوزیم .در این مقاله  شما می توانید فقط با چهار مرحله و بدون نیاز به چرخ خیاطی قد شلوار خود را تغییر دهید.

آموزش کوتاه کردن شلوار

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 آموزش کوتاه کردن شلوار

(آموزش دوخت شلوار)

 

وسایل مورد نیاز برای کوتاه کردن قد شلوار

قیچی

سوزن ته گرد

نخ و سوزن برای کوک زدن

صابون خیاطی یا مداد

متر

 آموزش دوخت 

 

۱- ابتدا شلوار را با کفش بپوشید و در مقابل یک آیینه ی قدی بایستید.  مقداری که می خواهید شلوار را کوتاه کنید به داخل تا بزنید و با یک سوزن ته گرد آن علامت را ثابت کنید. توجه داشته باشید که قد شلوار باید کمی بلندتر از قد شما باشد تا آزادانه روی کفش قرار بگیرد، پس بیش ازحد شلوار را کوتاه نکنید.

آموزش کوتاه کردن شلوار

۲- شلوار را پشت و رو کنید ، و سپس با یک متر پایین شلوار را که تا شده است علامت بزنید. با این کار مقدار پارچه ای که تا خورده و به داخل شلوار رفته است را کمتر می کنیم.

آموزش کوتاه کردن شلوار

۳- در این مرحله با قیچی  مقدار اضافی را که با خط مشخص کرده اید ببرید.اگر می خواهید بعدا قد شلوار را تغییر دهید این قسمت را نبرید.

آموزش کوتاه کردن شلوار

۴- با سوزن ته گرد قسمت تا خورده را ثابت کنید و از بالا ی پارچه ،شلوار را به صورت زیگزاگ پس دوز کنید.(الگوی آماده دامن کوتاه زنانه)

آموزش کوتاه کردن شلوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس