۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش کادر اولیه دامن شلواری به همراه فیلم صفر تا صد

فیلم آموزش کادر اولیه دامن شلواری

سلام به همراهان آکادمی پارس امروز با آموزش کادر اولیه دامن در خدمت شما هستیم تا پایان این ویدیو همراه ما باشید. برای رسم الگوی دامن شلواری برش جناقی اول میاییم از قسمت بالای صفحه چند سانتی متر فاصله میگیریم از کنار حدود 10 تا 15 سانتی متر فاصله میگیریم و الگو رو رسم می کنیم.یک خط عمود بر هم رسم می کنیم . از قسمت شماره یک به اندازه ارتفاع باسن میام به سمت پایین ارتفاع باسن 20 سانت هستش میشه نقطه شماره 2. از نقطه شماره یک به اندازه قد دامن میام به سمت پایین قد دامن 80 سانتی متر علامت میزنیم میشه نقطه شماره 3 از نقطه شماره 2 و نقطه شماره 3 به سمت مقابل عمود می کنیم از نقطه یک به اندازه یک دوم دور باسن به اضافه مقدار ازادی به اضافه یک و نیم تا دو سانتی متر میایم به سمت جلو. براری من دور باسن هست 92 که تقسیم به دو میشه .

 

کادر اولیه دامن شلواری

46 به اضافه 2 سانتی متر ازادی میشه 48 سانتی متر 48 سانتی متر رو علامت میزنیم میشه نقطه شماره 4 از نقطه شماره 4 به قسمت پایین گونیا می کنیم و کار اصلی دامن به دست میاد کادر دامن من به اندازه دور باسن به اضافه مقدار ارادی هستش از نقطه شماره یک تا نقطه شماره 4 نصف میشه گونیا می کنیم به سمت پایین . دامن شلواری قسمت بالاش کشی هستش و همین کمر و باسن یک اندازه هستش وقتی کادرم تکمیل شد . میام قسمت بالاش کشی هستش و همین کمر و باسن یک اندازه هستش وقتی کادرم تکمیل شد. میام قسمت فاصله یک تا 5 هر عددی بود نصف نصفش می کنم. نصفصو بدست میارم توی این قسمت یه ساسون 2 تا 3 سانتی متری می تونم در نظر بگیرم این قسمت و گونیا به سمت پایین اگر ساسون 1 تا  سانتی متری یک به چپ ، یک به راست اگر 3 سانتی متره یک و نیم به چپ ، یک تاو نیم به راست علامت می زنیم.

دامن شلواری

رسم الگوی دامن شلواری

ارتفاع ساسونمم بین  سانتی متر هستش. ساسونمو رسم می کنم . توی قسمت پشت هیچ ساسونی نمی خوره چون قسمت پشت کشی هستش. این قسمت که رسم کردم می رم سراغ دامن شلواری. میخوام الگوی اولیمو به دامن شلواری تبدیل کنم برای رسم قسمت فاق نقطه شماره یک به اندازه یک چهارم دور باسناگر بخوام مقدار فاقم کوتاه باشه منهای 2 تا 6 سانتی متر می کنم اگر فاقم بلند باشه به اضافه 2 تا 6 می کنم من خود بیس باسنمو در نظر می گیرم میشه 23 سانتی متر از نقطه شماره یک 23 میام پایین به سمت پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس