۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی مد و لباس

آموزش طراحی مد و لباس

در مقاله ی آموزش طراحی مد و لباس شما (طراحی مد ) را با لباس های سه بعدی آشنا می کنیم. در صنعت مد به دلیل حجم بسیار بالای مشتریان باید همیشه به فکر ارضای سلیقه ی مشتریان بود و از تمامی امکانات برای رسیدن به این مهم کمک گرفت. به تازگی برند های معروف این صنعت پنجره ای جدید را پیدا کرده و از پرینتر سه بعدی برای ساخت لباس استفاده می کنند. (آموزش مد )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   از پرینتر سه بعدی در ساخت محصولات بسیاری استفاده می شود و می توان از آن برای تولید پارچه ها و لباس هایی هیجان انگیز استفاده کرد.

۱. در طراحی و پیاده سازی کفش

۲. در طراحی و پیاده سازی زیور آلات و همچنین قطعاتی که بر روی البسه سوار می شوند.

۳. در طراحی البسه پوشیدنی و ساخت البسه با متریالهایی به غیر از پارچه همچون پلاستیک و فلز

آموزش طراحی مد و لباس

آموزش طراحی مد و لباس

   لباس پرینتی شما می تواند به صورت قطعات کوچک و مجزا تولید شود و بعد از پرینت شدن آن ها را سر هم کنید.بر اساس تجربه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت برای ساختن یک کفش ۱۸ ساعت زمان لازم است تا پرینتر این حجم را بسازد. این کار با نرم افزار کاتیا انجام می شود ابتدا طرح اولیه زده می شود و متناسب با ظرافت و پیچیدگی کار زمان ساخت آن طول می کشد.
آموزش طراحی مد و لباس

پرینتر سه بعدی لباس

   برای ساختن پارچه های سه بعدی از نوعی پلاستیک بسیار نرم به نام ترموپلاستیک پلی یورتان استفاده می شود که کاملا شکل پذیر و انعطاف پذیر است.

آموزش طراحی مد و لباس

   این لباس ها انعطاف پذیر و قابل شستشو (دستور شست و شو ) هستند و به راحتی می توانیم آن ها را در ماشین ظرفشویی گذاشته و بشوییم .در آینده ای نه چندان دور هر شخص می تواند بدون آنکه روزها زمان صرف انتخاب و خرید لباس و یا صرف زمان برای پرو و دوخته شدن لباسش زمان صرف کند در خانه با استفاده از یک پرینتر سه بعدی لباس مورد نظرش را چاپ کرده و بپوشد. بعد از تکمیل و پیشرفت این طرح ، این روزها طراحان بزرگ لباس با استفاده از پرینترهای سه بعدی لباس هایی پیچیده تر طراحی و تولید می کنند.

آموزش طراحی مد و لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس