۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی گیپور

آموزش طراحی لباس مجلسی جنسیت سازی گیپور

سلام دوستان هنرمند آکادمی پارس، در این ویدیوی جذاب همراه با سرکار خانم شراره امانی هستیم و جنسیت سازی گیپور رو بهتون آموزش میدیم. در ادامه شما با آموزش جنسیت سازی پارچه گیپور در لباس و ویدئو آن آشنا خواهید شد .

ویدئو آموزشی طراحی لباس با پارچه گیپور دار

 

اموزش جنسیت سازی گیپور

گیپور جزو جنسیت هایی هستش که نیاز به دقت فراوان داره و باید برای کشیدنش حوصله به خرج بدید تا بتونید یک جنسیت سازی قابل قبول داشته باشید، پس بهتون پیشنهاد میدم هروقت خیل یبا حوصله بودید به جنسیت گیپور بپردازید. پارچه گیپور معمولا در لباس های مجلسی استفاده می شود که می تواند پیراهن، بلوز یا حتی در حالت مدرن تر شلوار یا سرهمی باشد.

جنسیت سازی گیپور

 پارچه گیپور در طراحی لباس

برای جنسیت سازی گیپور بخاطر نازک بودن پارچه اول رنگ پوست رو کار می کنیم و بعد از طراحی اولیه لباس شروع کرده و نقوش گیپور رو به دلخواه می کشیم که میتونه طرح گل های ریز و درشت در هم تنیده، نقوش اسلیمی، پرنده های ظریف، شاخ و برگ گیاهان باشه. برای کشیدن نقوش به چین و چروک ها و برجستگی و فرورفتگی ها دقت می کنیم، قسمت هایی که نقوش داخل چین خوردگی های پارچه میره و یا قسمت های فرورفته نصفه یا کمی با جابه جا شده کشیده میشه.(جنسیت سازی ساتن)

رنگی که برای پوست فیگور انتخاب می کنیم میتونه با توجه به رنگ گیپور انتخابی تیره یا روشن باشه، مثلا برای رنگ روشن پوست گیپور رنگ تیره جلوه بیشتر و جذاب تری داره و بالعکس، برای طراحی نقوش گیپور از ارزش خطی و تغییر ضخامت خطوط استفاده کنید تا نقوش جلوه بهتری داشته باشه و طبیعی تر نشون داده بشه، خط دوخت پایین لباس و همینطور آستین رو با ضخامت بیشتری نشون میدیم.

بعد از تکمیل طرح گیپور انتخابی از مدادرنگی مشکی برای سایه دار کردن و سه بعدی کردن گیپور استفاده می کینم و چین چروک ها و خطوط لباس رو کامل مشخص می کنیم و در ادامه چین و چروک های لباس رو بیشتر سایه می زنیم و در واقع پرداخت می کنیم. بعد سایه هارو لایه به لایه تیره تر می کنیم تا چین و چروک ها بهتر نشون داده بشه و همچنین یکسری تیرگی به صورت خطی ایجاد میکنیم.

خوب اینم از جنسیت سازی پارچه گیپور که به زیبایی انجام شد. اگر نظر خاصی درباره این آموزش یا آموزش های بعدی دارید حتما در کامنت بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس