۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس زنانه

آموزش طراحی لباس زنانه

در ادامه با مقاله آموزش طراحی لباس زنانه دو همراه آکادمی پارس باشید. آموزش طراحی لباس زنانه شامل طراحی لباس مجلسی ، طراحی لباس عروس ، لباس دخترانه و لباس بچگانه و.. می باشد.

طراحی مدلباس زنانه (Fashion Design) هنر استفاده از طراحی ، شناسایی زیبایی های طبیعی برای تولید پوشاک ، زیورآلات و… است. در طراحی مد فرهنگ‌ها ، نگرش های اجتماعی و جوامع مختلف تاثیر گذار هستند. به دلیل همین تفاوت ها تنوع زیادی دارند.

آموزش طراحی لباس زنانه

آموزش طراحی لباس زنانه

طراحان مد لباسُ زنانه باید بدانند لباسی که طراحی می کنند باید تابعی از دل‌انگیزی ها و زیبایی ها و کاملا راحت و خوش پوش باشد ، طراحان باید در نظر داشته باشند که هر نوع لباسی مخاطب خاص خودش را دارد و هر لباسی برای مکان خاصی پوشیده می‌شود.برای انجام این کار محدوده‌ای وسیع از مواد و ترکیبات و طیف گسترده‌ای از رنگُ ها ، الگو ها و سبک‌ها در اختیارشان است. با توجه به اینکه لباس‌های روز و معمول بیشترین میزان مصرف را دارند در محدوده ی سبک‌های مرسوم قرار می گیرند ، لباس‌های رسمی و لباس‌های شب ، لباس های مجلسی و… که برای جشن های خاص و مهمانی‌ها استفاده می‌شوند نیز مخاطبان خاص خودشان را دارند.و حتی

برخی از لباس‌ها به طور خاص برای یک فرد دوخته می‌شوند. که به آن دوخت سفارشی یا «اوت کوتور» (فرانسوی:Haute couture) می گویند.

آموزش طراحی لباس زنانه

آموزش طراحی لباس زنانه

ویژگی های بارز لباس زنانه برای طراحی لباس زنانه:

لباس روز زنانه باید راحت ، کاربردی و مد روز باشد.می تواند تولید دوخت سفارشی (اوت کوتور)، تولید ماشینی یا تولید عمده باشد.آموزش طراحی لباس زنانه

لباس شب زنانه باید باشکوه ، پیچیده ، پر زرق و برق باشد و طوری طراحی شود که فرد را تا حد امکان از نظر اندامی کاملا بی عیب و نقص نشان دهد و در جمع بدرخشد.

طراحی لباس عروس باید مجلل،محسور کننده، متناسب با اندام و سلیقه ی فرد(کلاسیک , پر زرق و برق یا ساده و..)باشد.آموزش طراحی لباس زنانه

آموزش طراحی لباس زنانه

لباُس بچگانه باید متناسب با مد روز , رنگارنگ ,قابل شستشو و از پارچه های ضد حساسیت و درجه یک استفاده شود.

لباس دخترانه باید رنگارنگ و زیبا و قابل شستشو باشد و طراحی آن متناسب با سلیقه ی این سنین باشد.

و همچنین پوشاک دختران نوجوان هم باید زیبا و رنگارنگ ، راحت ، پر زرق و برق باشد و در طراحی آن از سبک های مختلف استفاده کرد.

آموزش طراحی لباس زنانه

در دوره های آموزش طراحی لباس زنانه با تمام سبک ها, متریال پارچه ها, رنگ ها, الگو های خاص دوخت و تمام نکات کاربردی برای طراحی لباس زنانه آشنا می شوید. قبل از هر طراحی، شما به فراگیری نکات آموزشی آن نیاز دارید, تا طرح و لباسی بی نقص و شیک بسازید.

نویسنده: گلناز اسماعیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس