۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با پاستل

آموزش طراحی لباس با پاستل

در این مقاله آموزش طراحی لباس با پاستل را برای شما هنرجویان شرح می دهیم. کار با پاستل در طراحی یکی از لذتبخش ترین تکنیک هاست که می تواند استفاده از آن در طراحی لباس بسیار جالب باشد.پاستل ها در چهار نوع هستند: روغنی، مدادی، سخت و نرم، که نرمی و سختی آن ها بستگی به چسبی دارد که در چسباندن رنگدانه های پودری مورد استفاده قرار گرفته است. برای نقاشی و طراحی با پاستل آن ها را روی سطح زبر کاغذ بکشید، این زیری باعث می شود ذرات روی کاغذ باقی بمانند.(وسایل طراحی لباس )

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش طراحی لباس با پاستل

آموزش طراحی لباس با پاستل

برای نتیجه گیری بهتر در زمان کار با پاستل ها، آن ها را مانند مداد در دست بگیرید تا اثر بخشی بهتری داشته باشند(آموزش اصول اولیه طراحی لباس ).به یاد داشته باشید که رنگ های پاستلی روی زمینه ی سفید درخشش بیشتری دارند و کاغذی که از آن استفاده می کنید هرچقدر زبرتر و پرزدار تر باشد بهتر است. کارهای پاستل را می توان بر روی مقواهای جیر انجام داد. این مقوا ها در دو مدل ایرانی و انگلیسی در بازار عرضه می شود. در مدل ایرانی خواب جیر مقوا باعث می شود که گچ بر روی پرز مقوا به خوبی قرار می گیرد و نقاشی بسیار شفاف و با دوام خواهد شد. که بعد از اتمام کار با اسپری فیکساتیو ، نقاشی را بسیار با ثبات خواهیم کرد.

آموزش طراحی لباس با پاستل

طراحی لباس با پاستل گچی

   یکی از روش های رقیق و یکدست کردن نقاشی های پاستل استفاده از تربانتین است. از این ماده می توان برای صاف و یکدست کردن سطح نقاشی استفاده کرد. اگر در نظر دارید در چند مرحله از یکدست سازی استفاده کنید. باید توجه داشته باشید هر لایه به خوبی خشک شده باشد و سپس لایه و مرحله بعد را شروع کنید.(آموزش طراحی لباس با آبرنگ )

آموزش طراحی لباس با پاستل آموزش طراحی لباس با پاستل

برای خرید پاستل گچی 12 رنگ مارک فابرکستل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس