۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار امروزه به دلیل سرعت در کارها مورد توجه آکادمی ها قرار دارد. هنرمندان طراح نیاز دارند که با تکنولوژی های جدید در رابطه با هنر طراحی مد و لباس آشنا شوند و مهارتهای خاص را پیدا کنند. هرچند که هنوز روند طراحی لباس به صورت دستی در همه آکادمی ها ی طراحی مد و لباس دنیا آموزش داده می شود ولی در کنار آن دوره های جامع آموزش طراحی مد و لباس با نرم افزار های موجود نیز در بحث آموزش مورد توجه قرار دارد.(نرم افزار ایلاستریتور)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

از تمامی نرم افزار های گرافیکی چه پیکسلی(مثل فتوشاپ) و چه برداری(مثل کورل دراو) می توان برای طراحی و اجرای مد و لباس استفاده کرد. اما همزمان با استفاده از این نرم افزار های کاربردی می توان از نرم افزارهای تخصصی مد و لباس استفاده بهتری کرد. آموزش های نرم افزاری چه گرافیکی و چه تخصصی شامل چند مرحله می باشد. مراحلی همچون شناخت ابزارهای نرم افزار، شناخت فرمان ها و زبانه های نرم افزار ، چگونگی استفاده از دستورات و فرمان ها و در نهایت خروجی گرفتن است.(آموزش نرم افزار جمینی)

باید این نکته مورد توجه باشد که نرم افزار های تخصصی می توانند دقیق تر و با امکانات بیشتر از نرم افزار های گرافیکی طراح لباس را در طراحی هود کمک کند. قبل از یادگیری نرم افزارها باید اطلاعاتی در مورد کاربرد آنان داشته باشید تا بتوانید دوره های خود را به درستی انتخاب کنید. اول از هر چیز باید بدانیم چه نرم افزار هایی هستند که به صورت تخصصی و کاربردی به داد طراحی مد و لباس می رسند.(نرم افزار مارولوس)آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

از ۱۹۸۰ میلادی طراحی های Flat یا تخت (دو بعدی) در دنیای طراحی مد و لباس با نرم افزار ها انجام شد. این طراحی به صورتی بوده و هست که تمامی جزییات در اندازه واقعی اندام انسان ترسیم می شود. با این روش تولید کننده لباس تمامی اندازه ها و جزییات را کامل دیده و اجرا می کند. در این روش تمامی اندازه ها بر اساس مصوبات جهانی صورت می گیرد. این روش باعث پایین آمدن هزینه ها و الگو سازی های دقیق تر می شود. طراحانی که از این روش استفاده می کنند باید از برش و دوخت سر رشته داشته باشند.

از نرم افزار هایی که در آنها به دو بعدی سازی و الگو سازی می پردازند می توان به جیمینی و گریبر اشاره کرد. در نرم افزار مارکر امکان چیدمان الگو برای پایین آمدن دور ریز پارچه است. این نرم افزار با گرفتن نوع الگو ها و داشتن سطح پارچه بهترین حالت چینش الگو را برای صرفه جویی در پارچه می دهد.

در تصویر سازی لازم نیست که اصول رعایت شود و کافی است بیننده طرح و ایده نهایی را ببیند و با رنگ و لعابی که طراح به آن داده طرح اجرایی را تجسم کند.

Marvelous Designer نرم افزار تخصصی که دقیق ترین الگو ها را اجرا می کند و طراح می تواند آزادانه در آن به طراحی لباس و الگوی خود بپردازد. دقیقا کاری که این نرم افزار انجام میدهد مشابه کاری است که در نرم افزار های تخصصی معماری انجام می گیرد. در این نرم افزار حتی می شود الگو های طراحی شده را به هم دوخت و بر تن مانکن ها کرد.

نرم افزار بسیار کاربردی که امروزه وارد حوضه طراحی لباس شده است نرم افزار برداری- پیکسلی ایلاستریتور می باشد. این نرم افزار توانایی اجرای ساختاری طراحی و رنگ آمیزی پیکسلی را برای طراح فراهم می کند.

دوره های جامع آموزش طراحی مد و لباس آکادمی هنر پارس با حضور اساتید مجرب و فضایی تخصصی و رقابتی برگذار شده و تمامی نرم افزار های کاربردی را به هنرجویان آموزش می دهد.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس