۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

   با آموزش طراحی لباس با الهام از معماری همراه ما باشید. ایده گرفتن ها، استفاده از اصول، نشانه ها و حال هوای هنر های مختلف در کنار هم راه و روشی شده تا شاید هنرمندان بتوانند آثار نو و جدیدی را خلق کنند. زیبایی های هنر های دیگر را در حوزه تخصصی شان دخیل کرده و جلوه آن را دو چندان کنند. امروزه می توانیم در عرصه مد، فشن و طراحی پارچه و لباس هنرمندانی را ببینیم که الهام گرفتن از معماری ایرانی را اساس کار خود قرار داده اند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                                   آموزشگاه خیاطی کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

 مانتو هایی که نقشه تهران بر آنها نقش بسته است. این مانتوها نمادی هستند برای تهران. ایده جالبی است؛ شهرت را بر تن کن. خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرها. همه اینها تو  را به تهرانی متحرک تبدیل می‌کنند.

آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

غول های مدی مانند پیر بالمین(برند بالمین ) و جانفرانکو فرره از پس زمینه های معماری آمده اند. بالمین به وضوح علاقه زیادی به ترکیب عناصر معماری با طراحی هایش دارد و می گوید: «طراحی لباس و خیاطی، معماری حرکت است.» نشانه های مدی که از معماری الهام گرفته است شامل تناسبات اغراق آمیز و زوایای تند و توجه خاص به ساخت و ساز و اشکال است. برای ساخت یک جلوه معماری و سه بعدی (آموزش طراحی لباس و مد )، پارچه ها اغلب از طریق پلیسه زدن، تا کردن و لایه بندی دستکاری می شوند تا تاثیر نهایی به دست آید.

آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

در طراحی لباس های ایرانی، لباس‌ هایی برگرفته از معماری و برش های ردای شرقی همچون کفتان و ردای مردمان و اقوام ایرانی همچون بختیاری ها که از جمله آنها می توان به چوقا  (لباس معروف بختیاری ها ) (آموزش طراحی لباس بلوچی )اشاره کرد. نقش کاشی‌ های ایرانی بر روی لباس بسیار زیبا هستند.آموزش طراحی لباس با الهام از معماری آموزش طراحی لباس با الهام از معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس