۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

 آموزش طراحی لباس با آبرنگ با این تکنیک در طراحی آشنا می شویم .همانطور که می دانید آبرنگ به رنگ  روحی معروف است و بهترین ابزار برای نشان دادن پارچه حریر(آموزش دوخت لباس حریر ) می باشند و لطافت پارچه زیباتر جلوه خواهد کرد .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   بهترین سطوح کار مقواهای ضخیم هستند که به راحتی به شیوه خیس در خیس بتوان اجرا کرد . به همین ترتیب انواع مقواهای فابریانو ، LR ، آرچ  مناسب هستند .

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

   تفاوت آبرنگ و اکولین (آموزش طراحی لباس با مداد رنگی )در سرعت جذب رنگ وشفافیت و درخشش رنگ اکولین و زمانی که می خواهید از اکولین استفاده کنید برای یکدست شدن رنگ و تونالیته بهتر زمان و سرعت بیشتر توصیه می شود .برای اجرای کار نیز پس از انتقال طرح و مراحل اولیه که شامل اجرای پوست و آستر لباس است شروع کرده و زمینه را ابتدا با آب تمیز و قلمو خیس کرده و به صورت خیلی رقیق و یکدست رنگ بزنید قبل از اینکه زمینه کاملا خشک شود با درجات تیره تر سایه روشن را آغاز کرده و با آخرین درجه رنگی مورد نظر قلم گیری انجام می شود باید توجه داشت که زمان قلم گیری سطح کار حتما کاملا خشک باشد .

آموزش طراحی لباس با آبرنگ آموزش طراحی لباس با آبرنگ

حریر نقش دار وگلدار

   در حریر نقش دار بهترین روش خیس در خیس است(آبرنگ آقامیری ) چون ترکیب رنگ و پخش شدن رنگ گلها در زمینه زیبایی و طراوت خاصی به طرح خواهد داد .به همین جهت پس از اجرای مراحل اولیه پارچه حریر ساده ذکرشده و قبل از قلم گیری یک بار دیگر با آب تمیز و قلمو و با دقت تمام زمینه را خیس کرده و در زمانی که رطوبت کمی از بین رفت رنگ گلهای پارچه را به آرامی روی سطح کار قرار داده و اجازه بدهید تا رنگ در زمینه بطور طبیعی پخش شود تنوع رنگ گل ها و نقش ها به زیبایی طرح کمک می کند .

آموزش طراحی لباس با آبرنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس