۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی شلوار جین

آموزش طراحی جین

با آموزش طراحی جین (طراحی شلوار جین) توسط خانم پیرهادی در خدمتتون هستیم. برای جنسیت سازی پارچه جین ابتدا چین و چروک های پارچه را با مداد و بسیار کمرنگ روی کار می کشیم. با توجه به اینکه در این پارچه سایه ها عمیق تر دیده می شوند از سه رنگ مارکر استفاده می کنیم. با روشن ترین درجه مارکر سطح پارچه و داخل چروک ها را کمی بیشتر رنگ می کنیم.

آموزش طراحی جین

در قسمتی که پارچه جین نور خورده یا سنگ شور شده سایه کمتری می زنیم. سپس از درجه رنگی دوم ( کمی تیره تر ) استفاده کرده و داخل چروک ها را رنگ می کنیم به طوری که کمی روی قسمت های روشن هم رنگ شود. سپس با تیره ترین رنگ فقط داخل چروک ها را رنگ می کنیم.

آموزش طراحی لباس جین

توجه داشته باشید که در قسمت درز شلوار رنگ آمیزی باید به صورت نقطه های تقریبا به هم پیوسته اما با فاصله های مختلف باشد. سپس برای قسمت های روشن پارچه از مداد سفید استفاده می کنیم و برای نشان دادن بافت پارچه جین به صورت هاشوری رنگ می کنیم. همچنین برای بهتر نشان دادن جنسیت از مدادرنگی همرنگ پارچه استفاده کرده و در کنار هاشور های سفید هاشور های آبی میزنیم.

طراحی لباس جین

در نهایت با مدادرنگی مشکی چین و چروک ها، درز پهلو و سایه ها را کمی مشخص تر می کنیم. روی درز پهلو مجددا با نقاط سفید و مشکی کمی سایه بیشتر ایجاد می کنیم.

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

آموزش طراحی شلوار جین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس