۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش رنگ آمیزی چهره

آموزش رنگ آمیزی چهره در طراحی لباس + فیلم آموزشی

سلام، تو این ویدیوی آموزشی همراه با خانم امانی رنگ آمیزی چهره با پوست روشن رو یاد میگیریم، همونطور که میدونید پوست های انسان ها و نژادهای مختلف رنگ های متفاوتی داره، مثلا بعضی پوست سفید دارند، بعضی سبزه و بعضی هم سیاهپوستن و تفاوت این رنگ پوست ها در سایه روشن ها خودش رو نشون میده. این ویدیو رو تا انتها ببینید و یاد بگیرید پوست رنگ روشن رو نشون بدید.

فیلم آموزشی رنگ آمیزی چهره با ماژیک

برای رنگ کردن چهره با پوست روشن ابتدا از ماژیک “YR 29” استفاده و کل کار و یکدست رنگ می کنیم، بعد از نوک تیز همون ماژیک استفاده می کنیم و سایه روشن بیشتری توی کارمون ایجاد می کنیم. این سایه ها رو اطراف پیشونی، بالای پلک، کناره های بینی، داخل گوشزیر بینی، زیر لب و همینطور قسمت های فرورفته مثل زیر گونه ایجاد می کنیم تا برجستگی ها و فرورفتگی های چهرمون بهتر مشخص بشه. قسمت هایی که سایه چانه روی گردن میوفته رو تیره تر می کنیم. از مداد رنگی پلی کروم شماره 187 استفاده می کنیم و قسمت هایی که با ماژیک تیره کرده بودیم و سایه می زنیم، حالا سایه ها رو با گوش پاکن یا محو کن محوشون می کنیم.

 

رنگ آمیزی چهره با مدادرنگی

از یه رنگ کرم رنگ روشن استفاده می کنیم که درین طرح از شماره “1441 دیزاین” استفاده کردم و شما می تونید از شماره”132 پلی کروم” هم استفاده کنید. تیرگی ها رو سایه می زنیم تا محوش کنیم. بعدش از یه رنگ صورتی که میتونه شماره”124 پلی کروم” باشه استفاده می کنیم و روی گونه ها رو کار می کنیم از این رنگ صورتی بالای پلک هم استفاده می کنیم. دوباره با شماره “187” تیرگی های قبلی مون رو بیشتر می کنیم و در ادامه از شماره “179” که یه قهوه ای سرده استفاده می کنیم و روی تیرگی های قبلی مون می کشیم با قهوه ای تیره شماره”177پلی کروم” جزییات چشم رو کار می کنیم، خط بالای چشم و همینطور مژه ها.

آموزش سایه روشن با مدادرنگی

برای رنگ چشم ها می تونیم از مدادرنگی های آبی هم استفاده کنیم از آبی روشن به تیره یا هر رنگ دلخواه دیگه ای. تیرگی های بیشتر رو هم با مشکی کار می کنیم، برای رنگ ابروها اول از شماره “179” استفاده می کنیم و توی ابرو ها رو کامل پر می کنیم بعد با شماره “177” روی موهای ابرو کار می کنیم. با شماره “177”تیرگی اطراف پیشونی رو بیشتر می کنیم، برای سایه های گردن هم اول شماره”179″استفاده می کنیم. قسمتهایی که از قبل تیرگی گذاشته بودیم و تیره تر می کنیم حالا با شماره”177″بازم سایه روشنمون و بیشتر می کنیم. و تمام خطوط کارو مشخص می کنیم و دوباره تمام سایه های گردن رو با گوش پاکن محو می کنیم.

آموزش هایلایت چهره در طراحی لباس

برای رنگ لب از ماژیک قرمز شماره”360 دیزاین یا 225 پلی کروم”استفاده و روی سایه روشن لب کار می کنیم. تیرگی ها رو از دو طرف می ذاریم، از مدادرنگی سفید برای قسمت های برجسته لب استفاده می کنیم و برای تیرگی بیشتر از قهوه ای شماره”177″ استفاده می کنیم. خط وسط لب و همینطور خط بالا و پایینی و گوشه های لب رو تیره تر می کنیم تا حجم لب کاملا مشخص بشه. با کرم رنگ پوست کمی سایه اطراف لب و چانه ایجاد می کنیم و همین طور کناره های بینی، حالا برای نشون دادن قسمت های برجسته از مداد رنگی سفید استفاده می کنیم. زیر ابروها ،وسط پیشانی ،وسط بینی و قسمت برجسته ی گونه رو روشن می کنیم و همینطور قسمت چانه.

 

رنگ آمیزی چهره

 

طراحی مو در چهره

برای رنگ مو اول از ماژیک شماره” 856کوئیلو” استفاده می کنیم و بعد رنگ بیس رو. حالا از نوک تیز همون ماژیک استفاده کرده و خطوط بیشتری رو بعنوان تار مو توی موها کار می کنیم. خطوط مو رو در جهت فرم مو کار می کنیم از ریشه مو به سمت بالا و همینطور از قسمت بالای مو به سمت ریشه مو به سمت بالا و همینطور از قسمت بالای مو به سمت ریشه ی مو کار می کنیم. حالا با مداد رنگی شماره “179” سایه های مو رو کار می کنیم خطوطی که از قبل با ماژیک کار کردیم همین خط هایی هستن که باید مداد رنگی روشون سایه بزنیم.

رنگ آمیزی مو با مدادرنگی

حتما با مداد رنگی یسری تار مو بیرون از قسمت های ماژیک کار می کنیم که موهاشون طبیعی تر بنظر برسه با قهوه ای تیره شماره “177” تیرگی بیشتری توی کارمون ایجاد می کنیم و تیرگی ها رو صورت خطی کار می کنیم تا تارهای مو کاملا مشخص بشه.دوباره با قهوه ای روشن روی این تیرگی هامون کار می کنیم تا سایه روشن بیشتری توی کارمون داشته باشیم. حالا از سفید استفاده می کنیم و قسمت های نور خورده رو مشخص می کنیم. مرحله ی بعد برای نشون دادن تیرگی ها بیشتر از مداد رنگی مشکی استفاده می کنیم و این تیرگی ها رو بیشتر توی ریشه ی مو کار می کنیم، امیدوارم از طراحی این چهره لذت برده باشید.

 

آموزش های دیگ در زمینه طراحی لباس:

آموزش طراحی خطی چند مدل مو

آموزش طراحی چهره سه رخ با مداد

آموزش ظراحی مو ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس