۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت یقه دلبری

آموزش دوخت یقه دلبری

با آموزش دوخت یقه دلبری (آموزش یقه کرواتی) در خدمت شما هستیم. چون مدل این یقه به فرم قلب شبیه است، در زبان انگلیسی به آن یقه قلبی گفته می شود اما خیاطان ایرانی آن را به نام یقه دلبری می شناسند. این یقه در انواع پیراهن های رسمی و نیمه رسمی کاربرد زیادی دارد. اگر گردنبند خاصی دارید که می خواهید در یک مهمانی ویژه خانم ها بدرخشد، بهتر است آن را با پیراهن یقه دلبری (آموزش یقه دراپه) بپوشید. با آموزش رسم الگوی این یقه (انواع یقه لباس زنانه) همراه آکادمی هنر پارس باشید.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                          آموزشگاه خیاطی کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت یقه دلبری

آموزش دوخت یقه دلبری

الگوی یقه دلبری

    ابتدا از گودی گردن در جلو ۸-۱۰ سانتی متر پایین آمده و آن را صاف می کنیم. از این نقطه خطی به طور افقی به طرف حلقه می کشیم. روی این خط به اندازه ی پهنای یقه (یک پنجم دور گردن) +۱تا ۱٫۵ جدا می کنیم و سپس از بالای گردن در یقه با پیستوله یا خط کش به این نقطه وصل می کنیم . همچنین از این نقطه به بازی یقه با پیستوله (انواع ابزار خیاطی) به شکل منحنی وصل می کنیم.

ساسون در یقه دلبری

برای رسم ساسون یقه دلبری ابتدا وسط دیواره ی پایینی را پیدا کرده و یک ساسون به اندازه ی ۰٫۷ تا ۱ به نوک سینه می کشیم.این ساسون (ساسون پشت لباس) روی الگو بسته می شود.در پشت نیز از پهنای یقه باز نمی شود ولی از گودی ۲ سانت یقه (آموزش دوخت یقه) را گود می کنیم.نکته مهم در رسم ساسون های یقه : تمامی ساسون هایی که به نوک سینه منتهی می شوند باید ۲ تا ۲٫۵ سانتی متر با نوک سینه در زمان دوخت فاصله داشته باشند .

آموزش دوخت یقه دلبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس