۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت لباس بچه گانه

آموزش دوخت لباس بچه گانه

در ادامه برای شما آموزش دوخت لباس بچه گانه را آماده کرده ایم. با آکادمی پارس همراه باشید. دوخت لباس بچه گانه از هنرهای جذاب و پرکاربرد برای همه مادرهای مهربونه. مدلی که تصمیم داریم امروز آموزشش رو براتون بزاریم یه پیراهن دخترانه خیلی زیباس که شما با دوخت این لباس بچه گانه میتونید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ، از دوخت لباس برای کوچولوتون لذت ببرید. 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت لباس بچه گانه

آموزش دوخت لباس بچه گانه

برای آماده کردن این لباس  بچه گانه زیبا و ساده میتونید از لباس های قدیمیه فرزند دلبندتون مثل بلوز یا یک تی شرت قدیمی شده دخترتون که به هر دلیلی ازش استفاده نمی کنید در این جا و برای این کار ازش استفاده کنید . ناگفته نمونه که میتونید از لباس های قدیمی دخترتون استفاده نکنید و خودتون یک تی شرت برای بالاتنه بدوزید. خب بعد از آماده کردن تی شرت ، چند رنگ مختلف تور و حریر هم لازم دارید تا پایین تنش رو آماده کنید و اینکه میگم چند رنگ تور باشه برای اینه که لباستون زیباتر بشه.

آموزش دوخت لباس بچه گانه

در ابتدای کار بهتره قسمت پایینی تی شرتی که آماده کردید رو جدا کنید و دور بریزید که یه وقت قد لباس بلند نشه و اندازه خوبی داشته باشه.

آموزش دوخت لباس بچه گانه

دوخت لباس بچه گانه

آموزش دوخت لباس بچه گانه

در مرحله دوم باید تورهاتون رو برش بزنید و با استفاده از چین دادن به کارتون اون هارو زیر چرخ ببرید و چرخکاری کنید.

برای اینکه لباس زیبایی داشته باشید قبلا هم گفتم از چند رنگ تور استفاده کنید و چندتا دامن کوچیک بدوزید. اگرم خواستید قد لباس بلندتر ازین باشه میتونید عرض تورهاتون رو بیشتر بگیرید تا قد لباس بلندتر دربیاد.

آموزش دوخت لباس بچه گانه

آموزش دوخت لباس بچه گانه

حالا باید با استفاده از یک پارچه ساده مثل تصویر زیر، یه دامن ساده که قدش به دلخواه خودتونه برش بزنید وکارهاش رو انجام بدید و حالا وقتشه که دامن توری هایی که تو مرحله قبل آماده کردید رو روی این دامن کوتاه ساده به شکل طبقه ای تنظیم کنید و دوخت بزنید. یه کار جالب تر هم میتونید بکنید که لباس دخترتون زیباتر بشه اینه که یکی از دامن هارو بجای دوخت روی این دامن ساده به بالاتنه وصل کنید تا روی کاررو بپوشنه و لباس قشنگ تر بشه.

آموزش دوخت لباس بچه گانه آموزش دوخت لباس بچه گانه

 

آموزش دوخت لباس بچه گانه

همه کاراهارو انجام دادید دامن توری هارو به دامن ساده وصل کردید و درصورت دلخواه یکیشونم به بالتنه وصل کردید، دیگه وقتشه پایین تنه و بالاتنه رو بهم وصل کنید یه چرخ تمیز و یکدست برید. کار تمومه،لباس ساده وخوشگل فرزندتون آمادس.

آموزش دوخت لباس بچه گانه آموزش دوخت لباس بچه گانه

 

امیدوارم از این آموزش راحت و زیبا لذت برده باشید.

نویسنده: سحرکازانی

شما با شرکت در دوره الگوسازی و دوخت آکادمی پارس میتوانید به یک خیاط و دوزنده حرفه ای تبدیل شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس