۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس

آموزش خیاطی بدون الگو رایگان

آموزش خیاطی بدون الگو رایگان: این روزها دیگر خانم ها هم بیرون از خانه کار میکنند و مشغله های زیادی دارند. طبیعتاَ کمتر به فرصت می کنند تا به کار دوخت و دوز بپردازند، این پست آموزشی نیز برای خانم های پرکار با کمترین زمان ممکن بسیار کاربرد دارد.

در ادامه مقاله ای تحت عنوان آموزش خیاطی بدون الگو رایگان را برای شما هنردوستان آماده کرده ایم. با آکادمی هنر پارس همراه باشید. 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

شما میتوانید با فراگیری این آموزش، لباس هایی زیبا و آسان را با استفاده از لباس های کشی موجود در منزلتان آماده کرده و از آن لذت ببرید. آموزش را طبق تصاویر زیر دنبال کرده و انجام بدهید. 

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس

با پیشرفت روز به روز صنعت و طراحی مد روش های خیاطی بسیاری روی کار آمدند که نیاز به الگوکشی دارند. این مساله برای کسانی که مشغله زیادی دارند حتی خانم های خانه دار که فرصت رفتن به کلاس های خیاطی و وقت کافی برای رسم الگو ندارند، چندان خوشایند نیست. طبیعتاَ هرخانمی علاقمند به خیاطی می باشد و دوست دارد که لباس های خود و خانواده اش را خودش بدوزد ولی نداشتن وقت و مهارت کافی مانع از رفتن به کلاس خیاطی می شود. بعلاوه با توجه به مشغله زیاد وقت کافی برای الگوکشی نیز ندارند. برای همین منظور آکادمی هنر پارس آموزش هایی را با جدیدترین و بروز ترین متدهای روز دنیا تهیه نموده تا شما هنرجویان عزیز با صرف کمترین هزینه و زمان آموزش خیاطی را به بهترین شکل فرا بگیرید.(دوخت لباس مجلسی)

خیاطی بدون الگو بسیار راحت و بی دردسر و کم هزینه می باشد که علاوه برا اینها وقت بسیار کمی را به خود اختصاص داده که همین امر باعث شده تا افراد پر مشغله به دنبال این نوع آموزش ها باشند. خیاطی به این شیوه بسیار جذاب است وباعث رشد خلاقیت در افراد می شود و کاربردهای بسیاری دارد که به وسیله آن میتوان لباس های زیبای جدیدی را خلق کرد.

در این روش از آموزش خیاطی بدون الگو هم میتوان استفاده کرد. بنابراین میتوانید با پارچه های خریداری شده، لباس های زیبا با دوختی ساده دوخت. همچنین می توانید با استفاده از لباسهای قدیمی و تکراری در منزل لباسهای جدید و قابل استفاده خلق کرد. در مقالات پیشین به آموزش هایی مانند آموزش دوخت ، آموزش طراحی لباس و … پرداختیم که میتوانید با مرور هر یک به بهترین شیوه آموزش خیاطی را فرابگیرید.

پیشنهاد میکنیم شما نیز دست به کار شوید و با استفاده از لباس های قدیمیتان یک لباس جدید برای خودتان طراحی کنید و بدوزید و بدون دردسر و وقت زیاد و البته کم هزینه این کار را انجام دهید. آکادمی هنر پارس در آموزش های بعدی قصد آموزش تبدیل لباس های قدیمی به جدید را دارد پس هم چنان با ما همراه باشید.

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس