۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی لباس مخمل

آموزش جنسیت سازی لباس مخمل

با آموزش جنسیت سازی لباس مخمل در خدمتتون هستیم. متریالی که استفاده می شود شامل ماژیک در رنگ های مورد نیاز/ راپید مشکی(0.1)/مداد رنگی/ روان نویس سفید/بلندرمی باشد .(فیلم جنسیت سازی پارچه مخمل)

رنگ های استفاده شدهدر ماژیک در هر برندی که تمایل دارید :

satin برای رنگ پوست

Tea green

Holly

black

Warm gray

Ice gray

Tan برای رنگ بلوز و پیراهن مخمل

ابتدا طرح لباس را با مداد اتود روی مانکن 10 سر از پیش طراحی شده کشیده و تمامی خطوط و چین ها را مشخص می کنیم ، هنگام کشیدن لباس به برجستگی ها و فرورفتگی های بدن و به حرکت پا توجه می کنیم ، در مرحله بعد با راپید مشکی 0.1 کل کار را دورگیری می کنیم . ( صورت و دست ها از قبل رنگ آمیزی شده اند )

جنسیت سازی مخمل در طراحی لباس

برای رنگ آمیزی بلوز یقه اسکی با قهوه ای روشن زیر کار را یکنواخت رنگ می زنیم و بعد برای چین و چروک ها و نقاط تیره تر با همان رنگ روی خطوط مشخص شده ( خطوط یقه بلوز و خط تای دست ) می کشیم تا تیره تر و مشخص شوند .برای پیراهن مخمل اول با سبز کمرنگ (زیر رنگ) می زنیم سپس با ماژیک سبز تیره تر شروع می کنیم بین چین و چروکها را تیره تر می کنیم تا فرورفتگی ها و برجستگی ها را نشان دهیم ، روشن ترین نقاط رو تیره نمی کنیم ، سپس مرزها را با Belender محو می کنیم ، بلندر را به همان رنگ آغشته می کنیم بعد روی مرزهای تیره به سمت روشن می کشیم و سپس تیرگی های اصلی را با ماژیک مشکی اضافه می کنیم و مجدد محو می کنیم ، برای بالا و پایین پیراهن همین کار را انجام می دهیم و به برجستگی ها و فرورفتگی های لباس دقت می کنیم .

جنسیت سازی لباس مخمل

برای رنگ بدن هم ابتدا یکدست رنگ کرم را زده و در مرحله بعد با همان رنگ قسمت های تیره تر را دوباره رنگ می کنیم ، قسمت پایین دامن را که روی پا سایه انداخته با مداد رنگی سیاه تیره و محو می کنیم و برای روی پا و براق نشان دادن آن از روان نویس سفید با نوک نازک استفاده می کنیم . در انتهای کار تیرگی های نهایی را با ماژیک روی یقه ، خط تای دست یا آرنج و قسمت های داخل پا تیره تر می کنیم . این فیلم توسط تیم تولید محتوای طراحی لباس آکادمی پارس صداگزاری شده است.(طریقه برش پارچه مخمل)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس