۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش الگوی مانتو عبایی

آموزش الگوی مانتو عبایی

آموزش الگوی مانتو عبایی: سلام امیدوارم حالتون خوب باشه، چطور می تونیم تو این هوای گرم وقتی میریم بیرون حالمون خوب باشه؟ مانتوهایی که حالت آزاد و گشاد داشته باشند و از پارچه های نازک دوخته شده باشند مناسب می باشند، مانتو مدل عبایی یک پیشنهاد خیلی عالی برای فرار از گرماست، برای آموزش مانتو عبایی با آکادمی پارس همراه باشید.

الگوی مانتو عبایی

در ابتدای کار یک خط مستقیم به اندازه قد دلخواه مانتو در نظر می گیریم، از نقطه 1 به اندازه یک پنجم دور گردن به اضافه 5/1 سانتیمتر پایین میآییم بعد دوباره از نقطه 1، به اندازه یک پنجم دور گردن به سمت چپ میریم، از این فاصله به اندازه سرشانه به اضافه قد آستین بیرون می رویم و نقطه 5 به دست می آید، از این نقطه به اندازه 8 سانتیمتر پایین می رویم، نقطه 6 به دست میآید.
این فاصله ای را که در نظر گرفته ایم شیب سرشانه آستین مانتو می باشد، حالا از این نقطه به نقطه 4 وصل می کنیم و سرشانه کامل به دست می آید، از نقطه 6 به اندازه 20 سانتیمتر به صورت 90 درجه گونیا می کنیم تا نقطه 7 به دست آید، از این نقطه به صورت مستقیم خطی عمود می کشید به پایین و از همان جا به جلوی مانتو وصل می کنیم و کادر مانتو کامل می شود.

آموزش الگوی مانتو عبایی

برای آموزش مانتو عبایی مجلسی کلیک کنید

آموزش مانتو تابستانی

در فصل تابستان مانتویی که میپوشید برایتان راحت نیست و احساس گرما میکنید؟ مانتو عبایی راه حل مشکل شما بانوان عزیز است.

آموزش الگوی مانتو عبایی

آموزش مانتو عبایی

در آموزش مانتو عبایی این الگو را می توانید مستقیما روی پارچه پیاده کنید و حتما هم نیازی به کشیدن الگو روی کاغذ نیست، با کمی دقت و با استفاده از مدادهای خیاطی می توانید روی پارچه دلخواه الگو را کشیده، برش بزنید، بدوزید و از هنر دست خود لذت ببرید، این مدل مانتو برای هر سایز و هر شکل اندامی مناسب می باشد و البته اندکی شانه ها را پهن تر نشان می دهد و برای فصول گرم سال از جنس های نازک مثل وال، تترونف حریر و نخی و… باید استفاده کرد و اگر از جنس های ضخیم تر استفاده کنیم می توان برا یفصل زمستان هم از این مدل مانتو استفاده کرد و آن را پوشید.

برای آشنایی با الگوی مانتو عبایی خلیجی کلیک کنید

می توانید از پارچه های ساده یا حتی طرح دار مجلسی برای دوخت مانتو عبایی استفاده کرد و خرج کارهای زیادی برای تزئین آن به کار برد مثل یراق های گیپور، ساتنی، تکه دوزی روی قسمت های مختلف لباس مثل یقه و سرآستین، نوار اریب های ساتنی و کتانی که در طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد، خوشحال می شویم این آموزش را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و با آموزش بعدی آکادمی پارس با ما همراه باشید.

برای خرید الگوی اماده مانتو عبایی بلند کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس