۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آستین کتی

آستین کتی

از آستین کتی برای دوخت آستین کت و پالتو می توانیم استفاده کنیم. برای الگو آستین کتی ابتدا الگوی اساس آستین را رولت کرده و می کشیم. در ادامه خط آرنج را روی آستین مشخص می کنیم و همۀ علائم آستین را روی آن می نویسیم و درز زیر آستین و جلو و پشت آن را روی الگو مشخص می کنیم.
از قسمت جلو آستین از سمت حلقه آستین به اندازه cm7 داخل می شویم و به سمت راست می آییم. در قسمت پایین آستین نیز از لبه دست از سمت جلو به اندازه cm5 به سمت راست می آییم. این دو نقطه بالا و پایین آستین را به هم وصل می کنیم.
در قسمت پشت از سمت حلقۀ آستین به اندازه cm9 داخل شده و به سمت چپ می آییم و از لبه دست نیز از سمت راست cm7 به سمت چپ می رویم و این دو نقطه را به یکدیگر وصل می کنیم.
سپس دوخط بدست آمده را برش زده و قسمت های بریده شده را از درز زیر آستین به یکدیگر میچسبانیم، سپس جلو و پشت آستین را که قبلا مشخص کرده ایم از خط آرنج از قسمت پشت قطعه ها در خط آرنج هر کدام cm5/1 به سمت بیرون رفته و به نقطه های (a-b)  و (´b-´a) وصل می کنیم و در قسمت جلو قطعه ها از خط آرنج هر کدام cm5/1 به سمت داخل رفته و به نقطه (c-d)  و (c´-d´) وصل می کنیم. برای دوخت آستین کتی درزهای (c-d) و (c´-d´)به یکدیگر و درزهای (a-b) و (a´-b´) به هم دوخته می شوند. این آستین درز زیر دست ندارد و دو درز در پشت و جلو آستین دارد.

برای آموزش رایگان الگوی آستین کتی، الگوی مانتو کتی ساده و الگوی یقه آرشال ساده کایک کنید

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در دوره های آموزشی خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند دوره های مجازی خیاطی و طراحی لباس را پیشنهاد میدهد تا این عزیزان از حرفه و علاقه ی خود دور نمانند

آستین کتی

آستین کتی

آستین کتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس