۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل سازی و دوخت آستر حریر

آستر حریر و نحوه مدلسازی و دوخت آن + ویدیو آموزشی

سلام دوستان عزیز، اگر آموزش های قبلی ما رو دنبال کرده باشید شومیزی که پشت سرم میبینید رو داریم به شما آموزش میدیم برای تیکه حریر زیرین لباس ما امروز آموزش الگوسازی و دوخت آن را داریم، با ما همراه باشید.

 

آموزش مدلسازی و دوخت آستر حریر

مدل امروز ما دولایه است، یعنی یک لایه اش از پارچه اصلی است که الگو آن آستین داره و یه لایه دیگه هم میخوایم زیرش حریر بدیم و از الگوهای بالاتنه یعنی آستین و مچ رو کاری نداریم از دو تا الگو بالاتنه دقیقا عین خودش باید کپی کنیم که بعد قدش رو بلند کنیم و مدلسازی کنیم. برای پارچه حریر که قسمت زیرین لباسمون است وسط جلو دولای بسته پارچه قرار میگیره ولی پارچه رویی وسط جلو دولای باز پارچه است.

دوخت و الگوی پشت و جلو لباس

مدلی که ما در نظر گرفتیم قسمت پهلو کوتاه تر از قسمت وسط پشت و وسط جلو است، از خط پهلو 10 سانتیمتر میایم پایین و از خط وسط جلو هم 20 سانتیمتر میایم پایین و حالا باید این دو تا خط رو به هم دیگه هلال کنیم ولی چیزی که باید در نظر داشته باشید از خط وسط جلو 4 سانتیمتر آن را عمود میایم و از بعد از آن هلال می کنیم به درز پهلو چون اینجا وقتی که دوخته میشه اگر عمود نکنیم موقع دوخت باعث میشه پشت و جلو لباستون تیز باشه، دقیقا همین کار رو هم توی الگوی پشت انجام میدیم.

دوخت لباس حریر

حالا میریم سراغ دوخت حریر لباسمون اول درز وسط پشت رو میدوزیم فقط در قسمت بالا که یقه داریم دقیقا به اندازه پارچه رویی که خط وسط پشتمون رو باز گذاشتیم حریرمون رو هم باید باز بذاریم همینطور سرشانه پشت و جلو رو به هم دیگه وصل می کنیم و بعد درز پهلو رو میدوزیم بعد از اینکه درزهای پهلو رو دوختیم میریم پایین لباس رو به اندازه سردوز دولا تا می کنیم و چرخ می کنیم. مرسی که تا پایان این ویدئو هم همراه ما بودید لباس رو آماده کنید قسمت هایی که آموزش دیدید رو همه رو آماده کنید که در ویدئوی بعدی می خوایم وصل کردن قطعات لباس رو بهتون آموزش بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس