۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر یکی از بزرگترین رویدادهای مد و لباس ایران میباشد که در اکثر شهرهای ایران برگزار میشود.این جشنواره در چندین بخش برگزار خواهد شد که در ادامه مختصری در مورد آن توضیح خواهیم داد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر
قسمت موسسات و دانشگاه ها : قسمت موسسات و دانشگاه ها در ششمین جشنواره مد و لباس فجر در برج آزادی برگزار شد که در آن موسسات مختلف و دانشگاه های مرتبط به مد و لباس شرکت داشتند. از جمله دانشگاه ها میتوان به دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد اشاره نمود و از جمله موسسات میتوان آکادمی بین المللی هنر پارس و طراحان مد نام برد. غرفه داران در نمایشگاه مد و لباس فجر به معرفی خدمات خود به بازدیدکنندگان و هچنین برگزاری نشست ها و ورکشاپ های مختلف میپرداختند.(جشنواره نقش تن پوش)

جشنواره مد و لباس فجر
قسمت صنعت : در قسمت صنعت برخی از تولید کنندگان مطرح کشور شرکت کرده بودند که به معرفی محصولات و خدمات خود میپرداختند، همچنین نمایشگاه راه مناسبی برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه و طراحان بود.( آکادمی پارس در جشنواره نقش تن پوش)

یکی از قسمت های جذاب نمایشگاه مسابقه های زنده طراحی تا تولید بود که در آن گروه های مختلف به رقابت در زمینه طراحی تا تولید ( ۰ تا ۱۰۰ ) میپرداختند، که به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا شد. ( که مکان برگزاری تالار وحدت به سرپرستی جناب مهندس حمید برزیده بود )

قسمت دیگر جشنواره مد و لباس فجر گالری آثار طراحی و دوخت هنرمندان مختلف بود که در تالار وحدت به نمایش گزاشته شده بود . (لازم به ذکر است که لباس جشنواره فجر و طراحی و دوخت مانتو جشنواره فجر آکادمی پارس هم در بین کارهای دیگر جشنواره حاضر بود )جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر

جشنواره مد و لباس فجر
لباس بازیگران مختلف نیز که از بازدیدکنندگان این جشنواره بودند جلوه خاصی به نمایشگاه داده. جا دارد از زحمات جناب آقای حمید قبادی تشکر فراوان کنیم بابت مدریت عالی و برگزاری بدون نقص این جشنواره .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس